Volgend jaar! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lieke Brouwer - WaarBenJij.nu Volgend jaar! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lieke Brouwer - WaarBenJij.nu

Volgend jaar!

Blijf op de hoogte en volg Lieke

26 Juni 2015 | Australië, Sydney

Anne en Joel hadden gelijk. 'Je gaat vast meer dan 1 jaar doen, sowieso 2, en wie weet wel 3.'

JEP, ik ga nog een jaar College doen, en jep, ik ga nog een jaar in Sydney wonen. Ik denk dat de meeste van jullie het al wel wisten, maar ik heb een aantal weken geleden de keuze gemaakt om hier nog een jaar te blijven en verder te leren en te groeien.

Voordat ik mn tweede jaar begin, kom ik naar huis voor 2,5 week! 5-22 Juli. Ik heb suuuuperveel zin om iedereen weer te zien en heb n dikke lijst van alle dingen die ik wil doen, waarvan de meeste dingen '... eten' zijn haha!

Volgende week hebben we Hillsong Conference, wat super groots is! Een arena met 20 duizend mensen die verwachtend komen om God te zoeken, te prijzen en van Hem te horen. Het thema dit jaar is 'speak, we're listening'. Tijdens Conference gaan we met alle studenten meehelpen om het mogelijk te maken, en ik zit in het hosts team, dus de mensen hun plaats helpen te vinden enzo! Het wordt een super intense week, maar ik ben vol verwachting voor wat God gaat doen!

Gelijk de zaterdag na conference vlieg ik dus naar huis, en moet ik dus ook afscheid nemen van de mensen die geen tweede jaar gaan doen. 2 van mijn goede vriendinnen gaan weer terug naar New York en het wordt lastig om afscheid te nemen. Je bent zo close geworden en hebt zoveel gave momenten samen meegemaakt. Maar seasons come and seasons go, en all we can do is optimaal genieten van de tijd nu! (Men, het is echt tijd dat ik weer ns Nederlands ga praten!)

Geen superlange blog deze keer, omdat ik over iets meer dan een week in Nederland ben, en veel liever face to face bijpraat!

TOT SNEL!!

  • 23 Juli 2016 - 20:49

    Le0ntine:

    Ik vond deze oude blog :) Ik ken je niet maar via google.nl kwam ik op deze blog. Ik was op zoek naar verhalen van Nederlandse mensen die hillsong college hebben gedaan. Ik ben best benieuwd naar nu. De laatste update is van vorig jaar juni. Ben je nu net thuis uit Sydney? Komt er nog een jaar drie?
    Groetjes Leontine

  • 26 Juli 2016 - 11:52

    Lieke Brouwer:

    Hey Leontine!
    Yes haha! Ben nog in Sydney en ben net deze week begonnen aan mn 3e jaar haha!
    Stuur me even een email anders met wat vragen die je hebt enzo?
    Mn email is: lieke.brouwer_96@hotmail.com
    :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

Ik ben voor een jaar in Sydney om een tussenjaar te doen bij Hillsong International Leadership College. Het bestaat uit twee delen: het algemene deel, met vakken zoals; 'New Testament', 'Old Testament', 'Spirit-Filled Living', 'Personal Leadership' en 'Personal Evangelism'. Voor het andere deel kan je een stroming kiezen en ik ga de stroming Worship Music doen. Als je meer wil weten over Hillsong College kun je naar de website gaan: hillsongcollege.com

Actief sinds 15 Juli 2014
Verslag gelezen: 1167
Totaal aantal bezoekers 4073

Voorgaande reizen:

06 Juli 2014 - 06 Juli 2015

Hillsong College in Sydney!

Landen bezocht: